Tagga ridläger!

Nu är det sommar vilket innebär, RIDLÄGER!
Jag och min kompis Lisa ska åka tillsammans på ett träningsläger i Norrköping, Åby. Det kommer bli såhääär roligt och jag är så sjukt taggad!

Det bästa som finns måste ju vara att åka på ridläger. Bara självaste ridläger känslan är underbar!
Jag har tidigare bara gått på Sävas ridläger så det ska bli roligt att prova något nytt. Åby har ju dessutom två jättefina utebanor. Vilket passar Rådis och mig perfekt!

Lisa och jag tar med oss Lene och Ronda ner. Lene och Rådis är ju inte direkt bästisar men vi ska nog få det att funka, haha! Två envisa ston, dessutom älskar ju Ronda allt och alla *host*.

Lisa och Lene på UPK förra året


Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0