R och Z

Igår vart det en liten tur på Ronda, första gången sen hon gjorde illa sig i transporten. Jag travade lite smått men skrittade mest. Hon har gått i egen gräshage nu när hon har vart halt och bara fått korta promenader så hon var riktigt på tårna på vägen hem och fick nästan av mig 2 gånger!
Hon har blivigt så himla uttråkad stackarn!








Innan så red jag en terränglektion på stora runda Zwierka! Hon var supersnäll och hoppade allt snällt utan att bry sig så mycket. Hon var snäll och så men jag tyckte hon var lite tråkig på terrängbanan, men det är bara för att jämför alla med Rådis, min lilla pärla på terrängen ♥

Foto: Josse! Mer bilder kommer!



Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0