Önskeinlägg

Det va nån som ville att jag skulle berätta om hur vi är utanför stallet och sådär, så jag tänkte göra det!

Jag heter då Alexandra Neu, som ni nog redan vet, fast kallas bara oftare och oftare för Alex (som är liiite coolare och liiite bättre ;)) Jag har en mamma, en pappa och en lillebror! Juste, sen har jag två hundar också, haha!



<-- Molly och Capris -->

På fritiden när jag inte rider har jag oftast min kamera hängandes runt halsen. Fotar allt möjligt och jag brukar ofta fota lite för många bilder som jag aldrig rensar sen, oups.

  

*Klick, klick*

Annars sitter jag väl framför datorn, träffar nån kompis eller kanske klär ut mig till kille?



Några av mina snälla *host* kompisar (mest en speciell Sara..) brukar "mobba" mig för några ganska speciella saker.
1. Jag har tydligen jäääätteliten mun. Jaha och? liksom. Men de tycker de är väldigt roligt.
2. Jag har små händer... Inte riktigt lika kul tycker de, men ganska kul är det tydligen.
3. Nu har de också kommit på att jag tydligen har små fötter också. Och det va tydligen lika roligt som min mun.
4. De mobbar min lilltå.



Sen lyssnar jag väldigt mycket på musik! Älskar musik, nästan de bästa som finns. Lyssnar på ganska så blandad musik, men oftast är det Den Svenska Björnstammen som spelas i headsettet. Ganska mycket Kapten Röd och endel Justin Bieber också. Har sett Dsb en gång och det va bara för nån månad sen faktiskt. Ska se de och Kapten Röd i början av sommaren igen. Ska bli askul, mihihi.



min älskade favorittröja <3


Det va väl typ de tror jag, haha? Undrar ni nåt är det bara att fråga!



Juste, glömde nästan! Jag har blivit lite smått beroende av Vampire diaries på senaste tiden. Underbar tv-serie det där <3




Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, din lille pluttelilltå <333333333333

2012-05-17 @ 11:40:19

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0