Önskeinlägg om mig- Sara

Det var en som fråga om ett inlägg om mig, vad jag gör på fritiden och så.

Jag heter som sagt Sara Bjerkliden, Sara Margareta Linnéa Bjerkliden om man ska vara korekt.
Jag är född 1998 och bor i Örsundsbro som ligger mellan Enköping och Uppsala. Som person är jag väll en ganska possitiv person som är lite spontan.
Såhär brukar jag se ut!! -->

Min stora passion i livet måste nog vara tv-serier. Jag kan bokstavligen leva på tv-serier. Mina favoriter är Vampire Diaries, Gossip Girl, Teen wolf och Glee. Jag gillar/ har även gillat T9LOCK, 10 thins I hate about you, Greek och 90210.

Jag gillar även att läsa böcker! Mitt rekord är att läsa 1000 sidor på en natt, sov inte en enda minut och gick i skolan på dagen sen... Min favorit serie är nog Vampire Academy böckerna! Och ja, jag är helt klart team Adrian!


Jag tycker om att fota väldigt mycket men jag är ofta för lat för att släpa mig ut. Jag fotar med en Nikon D3000.
*klick*



Jag har helt underbara vänner! Igår satt jag och min kompis och pratade om allt möjligt samt kollade på Glee tillsammans via telefonen i 1 ½ timme. Mina vänner är precis som jag, lite konstiga med roligt har vi iaf!


Kommentarer
Postat av: Gödselhög! :D

HAHAHAHA ÄLSKAR BARA VÅRT TELEFON SAMTAL! HAHAHA mår du fortfarande dåligt över det? hahaha jag trodde att jag skulle dö! Hahahaha men puss på dig! Och vi MÅSTE åka in till stan och fika(hehe) och sen vara vaken hela natten och baaara titta på tv serier!! :D <3

2012-05-18 @ 20:08:05

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0