Dålig uppdatering från min sida

Dålig uppdatering från min sida idag, fy fy Sara...
Idag har det vart fullt upp! Vart en tidig morgon (okej, tidig för mig (A)). Sen iväg till stan där detta köptes:



Sen blev det en barbacka tur på överladdad ponny som galopperade som jag inte vet vad.
Duschade henne lite snabbt, fixar resten imorrn. 

Sen bar det av hemmåt och göra sig ordning för photshoot och grillkväll.
Dock vart det inte så mycket till grillkväll då det var svinkallt vid alsta så vi drog hem till Josse och stekte korv där i stället!

Nu ska jag sova, bye bye!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart har du köpt allt? :)

2012-05-06 @ 12:25:39
URL: http://lillarasken.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0