Ronda idag

Vart ett sent hoppass på utebanan för Rondas del! Och ja.. det gick inte så bra... eller det gick väll inte superbajsadåligt men jag hade verkligen ingen känsla och det kändes som jag bara.. jag vet inte vad. Inte red iaf!

Har film iaf som kanske kommer upp här, beror på hur hemskt det ser ut..



Snodde bilden från Annas fb på Pam och Rådis.
Haha, gud så jag smälte när jag såg den här bilden! Så söta! Fick höra idag att de hade stått och betat brevid varandra hela dagen. Sen när jag skulle hämta Rådis från hagen vart hon jätte sur när hon fick lämna Pam!

Pam och Ronda stod i samma hage förut men sen blev Pam rejält sparkad och har stått i en annan hage. Men nu när Ronda inte går med de hon brukar gå med så får hon gå med Pam. Gladare hästar får man leta länge efter, så söta :') ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

De är de sötaste som finns, och att de inte vill lämna varandra. Världens gulligaste ponnyer :') man smälter verkligen :')

2012-06-11 @ 19:36:45
URL: http://mylifeasfitch.blogg.se/
Postat av: Anna

De är de sötaste som finns, och att de inte vill lämna varandra. Världens gulligaste ponnyer :') man smälter verkligen :')

2012-06-11 @ 19:37:01
URL: http://mylifeasfitch.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0