Random från Alex's mobil

Sara körde ju en "random från Saras mobil" så nu tänker jag vara så badass att jag snor den idén, hihihi.
Går udden av på pennan så är det bara att tejpa fast den igen!
 
Den svenska björnstammen <3
Jag bakade lussebullar med Mamma och brorsan. De här ska föreställa en huvud- och en kroppsbild på Fille.Väldigt lik måste jag säga!
 
En dag när jag kom ut från en lektion i skolan så hittade jag den här lappen sitta på mitt skåp. Sofie i min klass hade skrivit den och satt upp den. Den sitter fortfarande kvar och jag hoppas den får sitta där hela sommarlovet.
 
Jag och Cissi satt och chillade på skolmusikalen i tre dagar, helt okej att slippa skolan för att sitta och klicka på en dator 5-6 gånger per föreställning.
En gång när jag skulle sova hos Sara så sa hon att hon hade städat så himla bra. Och visst, det såg bra ut tills hon öppnade sig garderob...
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0