Inget att skriva om

Har absolut inget att skriva om...
Idag är det iaf hoppträning får Rådis, första gången på en månad, ska bli sjukt kul! :D
Hon har bara gått över några bommar men hon har inte hoppat nått.

Dagen har vart riktigt soft. Först hade vi matte, sen bild i en halv timme, sen såg vi på musikal och sen så drog jag in till stan för att röntga mitt finger, Amanda följde också med!
Det var iaf någoting som jag inte kommer ihåg vad det heter (typ benflisa, nått på F iaf!) som hade gått av. Svullnaden och smärtan kunde sitta kvar i några månader. Om jag inte kunde börja fingret normalt på 3 veckor så skulle vi åka in igen. Så jag kommer alltså spendera min sommar med ett fettofinger.

Vackra tjejer i väntrummet!

Puss och kram Sean Banan!


Kommentarer
Postat av: Gödselhög! :D

De där jääävla väntrummet!! hahaha

2012-06-01 @ 20:18:25

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0