Dagens hoppträning

Idag va det hoppträning (haha soooom vanligt..) och man fick välja mellan att hoppa vanligt eller hoppa terräng. Jag valde att hoppa vanligt. Vi hade som önskemål att göra det vi gjorde på föra avslutningen och det gjorde vi! Lite höjdhoppning på en kombination först och sen hoppa bana BARBACKA!

I kombinationen hoppade han superfint! Vi hoppade 116 och han hoppade mig rätt mycket ur sadeln, haha. Jäkla grym häst!

Slängde sen av sadeln och hoppade en kort bana barbacka! Haha, höll på att skumpa av varje gång jag travade, så jag travade inte så mycket. Galopperade istället ;) Han ganska pigg när man hoppar och nu hade jag ju ingen martingal samtidigt som jag höll i mig för kung och fosterland, så det va lite svårt att bromsa ibland haha. Så fort jag såg nån distans så tog jag tag i manen och hoppades på att inte dö, men jag överlevde haha!


Innan hoppträningen red jag ut lite på Vicky med sällskap av Sofie! Mycket trevligt ;)
Vi skrittar fortfarande väldigt mycket men hon har börjat få trava lite nu. Sofie fotade lite mysbilder så dom kommer upp i ett annat inlägg :)



smakprov!


Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0