3 saker jag stör mig enormt på

Jag har alltid varit den personen som lätt stör mig på allt och alla. Även om det är några av mina närmaste vänner som gör något som irreterar mig kan jag bli helt pist off. Även om jag vill inte vill det. 
Saker som jag mest stör mig på är..

1: När folk smaskar, ett bra bordsskick är ett tyst bordsskick. Jag kan bli hur irreterad som helst och verkligen koka om någon smaskar. Nej, usch.. Ni som smaskar lär er äta som normalt folk...
 
2: När folk går långsamt! Jag tycker det är sjukt drygt när folk går segt. Om det är en äldre, ok. Om man har ont, ok. Om man smsar/kollar på kläder eller nått sånt, självklart! Men jag ser ingen aning att bara gå långsamt. Fast jag är för sig en sån som vill att allt ska gå snabbt och enkelt.

3. Folk som tuggar tuggummi när man pratar med dem. Usch, kan inte prata med någon som tuggar tuggummi. Om de tuggar med stängd mun så visst. Men jag vill INTE se alla gamla matrester som har fastnat  i tuggummit, jag vill INTE se allt saliv som åker ut när du trycker ihop tänderna, jag vill INTE höra, se eller vara i närheten av dig då.
Usch, tuggummi måste vara den hemskaste som finns...

Haha, låter säkert som någon dryg jävel som klagar på allt och alla, men usch ryser när jag bara tänker på allt jag skrev... haha!

Ronda varken smaskar,går långsamt eller tuggar tuggummi, vad skulle jag göra utan henne?
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Meh jag är ju vit när jag står bredvid mamma ;o Trodde faktiskt att jag skulle bli ännu brunare, men det blev inte så då jag inte ville bränna mig mer...

2012-06-15 @ 22:44:24
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se
Postat av: Anonym

Sara jag hoppas verkligen att du inte stör dig på folk som pratar med mat i munnen för det gör både du och jag! hihi :)

Svar: mehehehehhehehehhehe
fjuarna.blogg.se

2012-06-15 @ 23:05:12
Postat av: Sofie

Jag vet att du älskar mig när jag smaskar på mina äpplen ;D innerst inne så... ;))

2012-06-15 @ 23:19:51
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se
Postat av: Josäfin :>

Haha du lär ju älska att käka med mig! Poyo tyckte jag tuggade så högt och skulle härma mig... men lyckades inte tugga lika högt nät hon överdrev HAHA !

2012-06-17 @ 03:17:20
URL: http://jossanamigo.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0