vad gjorde jag för att göra gud förbannad den här gången?

Min tanke idag var att Lene skulle gå ett pass på ängen och Ronda skulle gå ett dressyrpass på banan..
Dock gick planerna i krasch....!
Det duggade lite lätt när jag skrittade fram Lene men sen började det spöregna. Vi sökte skydd i skogen och skyndade oss hem.
När vi kom hem var vi båda... genom blöta! Kunda vrida ut både min bh och mina troser!
Sen började det smälla och blixtra massa också. Åskan var typ rakt över stallet så det smällde ordentligt och strömmen stänges av i några sekunder. Lite småläskigt!
Så Ronda fick vila idag!

Kommentarer
Postat av: Minna

TrosOr kvinna, inte TrosEr! -.-

Svar: Jag tycker troser låter utmärkt! :D
fjuarna.blogg.se

2012-07-08 @ 22:56:15
URL: http://minnahuovinen.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0