Har tråkigt...

Den här dagen har vart helt ovärd. Precis som alla andra. Är så less på att sitta hemma. Tyckte till om med teen wolf avsnittet igår var tråkigt. Seriöst, VAD ÄR FEL PÅ MIG?!??!
 
Idag har jag iaf stekt någon timmei solen och snart ska vi åka in till sporren och kolla lite, förhoppnings vis få hem nått. Sen ska vi kolla på lite möbler till mitt rum och sen när jag kommer hem ska jag baka massa kakor! Vart så baksugen idag!!
 
Vill sätta igång Rådis som står och tjockar sig i hagen. Längtar tills jag får sitta upp på charmtrollet.
Längtar lite till skolan också. Mest för att få lite rutin och träffa alla kompisar som jag inte har träffat över sommarlovet. På fredag så ska iaf min fina vän Amanda och jag umgås lite. Ska bli super!
 
Satt mig och redigerade lite bilder som jag knäppte på Gräsö i helgen. I kameran vart de inte ett dugg bra med efter lite redigering så woooola!!
Ovärt inlägg... jag vet
 
 

Kommentarer
Postat av: Gödselhög! :D

Naaw va göllig du äää! :D Gött att du har gjort kakor! hihi :D tjocka+awkward :D

2012-07-26 @ 20:45:06
Postat av: Elin

Hej! Är du sugen på en ny bloggdesign?:) Jag säljer för ynka 20 kronor!:D Läs mer och se exempel här:

http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/july/sugen-pa-en-ny-bloggdesign.html#comment

2012-07-31 @ 22:09:13
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0