Dagen

Drog med mamma ut till stallet idag och "tvingade" upp henne på Ronda. Hästarna fick en uteritt som uppskattades! Både Lene och Ronda var pigga och glada! Kunder inte slita ögonen från Rådis när vi red. Gud så snygg hon är!
 
Vi flyttade Ronda till en ny box idag och jag hoppas verkligen hon trivs. Boxen är super fin och så får jag skåp mitt emot också!.
Fast Ronda är ju en väldigt kräsen dam så vi får se om hon står och sparkar i väggarna och håller på. I såna fall får vi flytta tillbaka henne.  Hennes gammla box var ju vid självaste 'huvud' ingången så det var mycket spring där.
 
Nu ska jag duscha och fixa mig för ikväll blir det mys med tjejerna!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Lene????

2012-07-15 @ 23:05:13

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0