Klar med allt skolarbete (typ)

Nu är alla uppsatser klara och alla läxor gjorde. Så himla härligt!
Eller typ allt är gjort, har fortfarande en NO uppsats kvar och typ matteprov. Har en liten bit kvar av franskaprovet också, haha. Vi ska egentligen ha provet imorgon men då är jag ledig (ska till mälarkliniken) så jag fick göra provet idag men har fortfarande hörförståelse kvar. Så typ klar med allt! No uppsatsen är jag snart klar med, matteprovet är bara repition och franskan kan jag inte förbereda mig till så har knappt något kvar att göra.
 

Var en snabbis i stallet och pussade lite på Rådan. Skruvade även ut broddarna i bak eftersom hon ska åka transport imorgon och brukar vara lite orolig. Och vi vill inte ha några onödiga broddtramp ju ;)

Ni måste älska att läsa om min spännande vardag. För att göra inlägget lite mer intressantare får ni en bild på skönheten min.
Nämnde vi att det var dimmigt på förmiddagen när vi fotade Rådis?

 


 
 

Kommentarer
Postat av: Minna

FUUUSK! Du kan få skriva mitt svenska reportage och mitt Samhällskunskap/Idrott/Engelska projekt som båda ska in nästa tisdag samt göra mitt Psykologi prov i övermorgon! :D

Svar: Självklart Minna, självklart...!
fjuarna.blogg.se

2012-12-10 @ 18:36:43
URL: http://minnahuovinen.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0