Ett asbra ridpass

Gjorde jag och Dinnie idag! Tanken var att Erika skulle hjälpa mig, men då krånglade min mage så kom inte iväg till stallet i tid. Men åkte dit senare och red till ridhuset, trodde inte att det skulle gå bra -men det gjorde de!
 
Hon va lugn och fin, lyssnade bra och jag red bra också. Jag har lätt att bli frustrerad om hon bara springer iväg och då blir allt pannkaka. Men idag höll jag mig lugn och då blev hon också lugn. Kändes jättekul och bra! Hon blev lite springig då och då, men det kändes som jag kunde lösa de och det var väldigt skönt, för det har jag haft (och har iofs fortfarande) vääldigt svårt med.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad kul att det gick så bra! :)

2012-12-17 @ 18:35:56
URL: http://zaally.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0