Ronda aktivering

Har vart helt off de senaste dagarna. Ena stunden är jag jätte pigg och ena vill jag typ bara sätta mig i ett hörn och försvinna. Fruktansvärd huvudvärk de senaste dagarna också. Tur att jag har min pärla som gör mig glad iaf. 
 
Hoppträningen i fredags gick först dåligt men den mot slutet jättebra! Vi började med att hoppa över sockerbits hinder på volt och lite småhinder. Rådis lyssnade inte på mig och jag satt mest och skumpade runt kändes det som. Sen mot slutet så höjde vi upp ett räcka till 90-1m och Rådis bara klippte vägen till hindret. Så härlig ponnyskrutten! Hon lyssnade mycket bättre och tyckte det var roligt. Hoppade superfint! Sparkade någon gång efter hindret men annars inge bråk alls - bäst! 
 
Sen har hon fått gått på uteritt i helgen och det uppskattas som vanligt. Släppte henne igår och lät henne springa. Stackars lilla Arletta hade ingen chans att hänga med, speciellt inte med där stora magen, haha.
 
Idag red jag ett pass på utebanan. Red i ca 45 minuter. Alex fotade också! Stuntstal var hon fin, när jag red. Blev mest slapp och lullade runt.  Snygg outfit hade vi iaf!
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0