Hööks

Jag va hemma idag med, men bara för att få tänka på något annat så åkte jag in till hööks med mamma idag. Jag skulle få en belöning av mamma och pappa för att jag va så pass lugn och gjorde operationen fast jag tyckte det va så jobbigt som jag faktiskt tyckte det va.
Och då valde jag en långärmad pikétröja.
Sen köpte jag ett 2-delat pannband, fake swarovski. Jag hittade ett schabrak på halva reapriset så jag köpte det också, det va ett helt vanligt svart allround som jag tänkte ha som slit och släng.
 
pannbandet 329:-
 
Schabraket, dålig bild som satan, 50 :-
Tröjan jag fick av mamma och pappa ♥ ca. 500 :-
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vilka fina grejer!:D Älskar pannbandet!:)

2012-08-23 @ 19:24:07
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Sara

åååh den där pikén vill jag ha, den är assnygg :(((

2012-08-26 @ 15:21:12
URL: http://hamreryttarna.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0