1 månad och 10 dagar senare

Jag fick ett brev på posten idag och ni kan nog aldrig gissa vad som låg i. En rosett, plankett och hederspris!
På baståsen kom jag ju precis utanför placering men nu visade det sig att de hade räknat fel med straffen eller procenten (vet inte riktigt) så jag kom egentligen 7:a. Alltså vart jag placerad! Dunderkul!
Det hade vart lite roligare om jag hade fått prisen på plats i stället för så här i efterhand men jag är lika glad ändå jag!
 
Så på våran första fälttävlan så vart vi placerad. Super kul! :D
Plankett, Rosett och en borste i äkta tagel gjorde min dag!
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad kul=)

2012-08-10 @ 20:26:44
URL: http://smebacksflikka.blogg.se

Lämna en kommentar? :) :

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0